måndag 19 oktober 2009

Startskottet för Sunnanåträffen 2009 "Team Backa"


Ja detta ska bli intressant, en egen blogg ... Vilka nötter var min kommentar för något år sedan till folk som bloggade ... men men där ser man.

Det är måndag efter en lååång helg i Sunnanåhamn Där årets trollingtävling "Sunnanåträffen" gick av stapeln. Det skulle bli en tävling i dagarna tre 16-18 men vädrets makter gjorde så att vi fick ställa in fredagens och lördagens tävling, således fick allt avgöras på En dag. Jag skulle fiska med Team Pallen (Hans Aronsson och hans son Marcus), vi ger oss av så snart Startskottet gått kl 08,00. Kanonväder och allt känns fantastiskt bra trots mina och Pallens tidigare resultat från när vi fiskat tillsammans ;) 08,42 har vi riggat klart och fått betena våta. 09,35 smäller det till, rulltjut och adrenalinet börjar göra sej påminnt. Redan .... går det genom skallen, redan fisk...vilken dag det kommer att bli, sekunderna senare ser vi klart och tydligt det Pallen befarade, en gäddjävel! Ja ja det är många timmar kvar, men många timmar kom och många timmar gick ........ Inget ....... absolut inget ..... ändå fiskade vi ända uppe vid Potätegrund :) .... Inget ....... igen!


Ne nu ska jag snart vara inne på Mellerudsnyheter och lämna foton, har ett par hundra från helgen så det är bara att höra av sej om det är nån som vill ha, lägger upp dom här så småningom.
Skulle behöva lite hjälp med att komma igång med detta märker jag....har länkat endel men försår inte hur jag får andra bloggar i sidmenyn tex, mycket mycket tacksam för all hjälp, lika så fattar jag inte hur man får in en såkallad besöksräknare.....så snälla om nån kan så är jag tacksam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar