måndag 30 november 2009

Fick en Julklapp idag!!


på min væg upp till jobbet tog jag denna bilden på ett hus som ær ca:150 år gammalt, 6 km norr om Hemsedal..skickade bilden till till min mor som på skoj skickade den till Expressens læsarbild......tænkte inte mera på det tills idag då Expressen ringde och ville ha en telefon intervju......jag vann månadens bild December 2009 och vann 7171kronor, det var ju otroligt kul!!! Så se Expressen och GT imorgon eller på Onsdag...mycket trevligt!!
Daniel (Team Captain Jack)

7 kommentarer:

  1. Grattis trevlig bild. Dom verkar ha andra problem än moss och mögel angrepp på husen där uppe (troligtvis en inbiten sportfiskare som bor där)

    SvaraRadera
  2. Hahaha, ja troligen, tusen tack.

    SvaraRadera
  3. GRATTIS

    Nu fick du lite extra bonuspengar att köpa Fiske-grejer för.... häftig bild förresten.

    SvaraRadera
  4. Rådane: måste ju få gratulera dej också till ett kanonfiske!! Grattis du också!!

    SvaraRadera
  5. Tusen Tack allihopa ses på vænern..

    SvaraRadera
  6. Hej Daniel du finns med på mina länkar sedan en tid tillbaka ;) Må bäst och skitfiske...

    SvaraRadera